Wedden op het WK. Een goed idee?

Tijdens grote sportevenementen piekt de reclame voor sportweddenschappen. Het WK voetbal is daarbij een absolute uitschieter. Sportweddenschappen zijn naast een leuk tijdverdrijf, ook een vorm van kansspelen die kunnen leiden tot problematisch gokken. VAD lanceerde daarom samen met De DrugLijn de preventiecampagne ‘"Altijd prijs". En jouw sportclub kan daarbij helpen!

De campagne richt zich voornamelijk op jongens en mannen van 16 tot 34 jaar met interesse in sport. Voor de campagne kon VAD enkele voetbalexperts strikken. Frank Raes, Peter Vandenbempt en Tom Boudeweel vertellen elk in een filmpje dat er – ondanks hun voetbalkennis - geen gouden tip bestaat als het op sportweddenschappen aan komt. De campagne loopt van 29 mei tot en met 15 juli.

Hoe kan jouw sportclub helpen?

Sportclubs kunnen gedurende de campagneduur een bericht posten op hun Facebookpagina.

  • Als je bij bericht opstellen "www.altijdprijs.org" invult gevolgd door Enter dan haalt Facebook automatisch de juiste afbeelding op voor het bericht.
  • Plaats dan volgende tekst bij het bericht: ‘Wed jij wel eens op voetbalwedstrijden? Altijd Prijs is een campagne waarin voetbalexperts hun gouden tip geven.’
  • Klik vervolgens op Plaatsen.

Wil je deze campagne via andere kanalen promoten? Dan kan je één van de banners (zie hieronder) gebruiken, en steeds linken naar "www.altijdprijs.org".

Gepost door: 
Pieter Hoof